مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 19:052022-11-26سياسي

از همه امکانات و تجهیزات برای اطفای حریق جنگل های رودبار استفاده شود


اساندار گیلان ضمن بازدید از روند عملیات اطفای زمینی و هوایی حریق جنگل های رستم آباد رودبار، تاکید کرد: از همه امکانات، تجهیزات و تمام توان برای اطفای حریق اسفاده شود.

- ایسنا/گیلان اساندار گیلان ضمن بازدید از روند عملیات اطفای زمینی و هوایی حریق جنگل های رستم آباد رودبار، تاکید کرد: از همه امکانات، تجهیزات و تمام توان برای اطفای حریق اسفاده شود.

اسدالله عباسی با حضور در ارتفاعات سلانسر بخش رستم آباد شهرستان رودبار ضمن بازدید میدانی از روند عملیات اطفای زمینی حریق جنگل های این شهرستان و نیز اطفای هوایی به وسیله دو فروند بالگرد هوافضای سپاه پاسداران که با پیگیری و هماهنگی نماینده عالی دولت در گیلان در این منطقه مستقر شدند، به خبرنگاران گفت: وزش باد گرم و صعب العبور و کوهستانی بودن مناطق طعمه حریق شده رستم آباد رودبار سبب شده تا اطفای حریق جنگل های این منطقه با مشکل روبرو شده و طولانی شود.

وی با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند عملیات اطفای حریق در جنگل های رستم آباد رودبار، افزود: ضمن تلاش مداوم نیروهای مردمی، بسیجی و ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان و نیز استقرار یک فروند بالگرد هلال احمر؛ دو بالگرد هوا فضا سپاه پاسداران نیز برای اطفای حریق جنگل های رستم آباد از پایتخت به گیلان اعزام شده و به امید خدا بزودی این آتش سوزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همه امکانات و تجهیزات برای اطفای حریق جنگل های رودبار استفاده شود

از همه امکانات و تجهیزات برای اطفای حریق جنگل های رودبار استفاده شود